יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות

יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות

כיצד מתבצע יישור שיניים "בלתי נראה" באמצעות קשתיות שקופות?

שיטה זו, הינה שיטת טיפול חדשנית ומהפכנית ליישור שיניים שקוף ובלתי-נראה המתאימה לתיקון רוב ליקויי הסגר במבוגרים ובנוער (נערות מגיל 14 ונערים מגיל 15).
המערכת מבוססת על תכנון ממוחשב של תנועות השיניים והדמיה של התוצאה הסופית באופן תלת מימדי. לאחר ביצוע סט צילומים אורתודונטים וסריקה תלת מימדית של הלסתות, מתבצע תכנון הטיפול. תנועות השיניים מתוכננות בהתאם לתוצאה הסופית, וכך מיוצרות בהתאמה אישית, סדרה של קשתיות שקופות וניידות העשויות מחומר פלסטי, המורכבות על השיניים ומוחלפות מידי שבועיים עד שלושה שבועות. הקשתיות מזיזות את השיניים בהדרגה בהתאם לתוכנית הטיפול ולתכנון שנעשה בהדמיה, כך שבסוף הטיפול, השיניים מתיישרות למצב התכנון הסופי האידיאלי.
תכנית הטיפול שלך תוצג על גבי המחשב ותאפשר לך לראות באופן וירטואלי ובתלת מימד את כל מהלך תזוזת השיניים, שלב אחר שלב באופן הדרגתי, כדי שתדע תמיד כיצד יראו שינייך בסיום הטיפול וכל זאת עוד לפני שהוא החל.

מה יתרונות השיטה על פני יישור שיניים "רגיל"?

אסתטי - שקוף וכמעט בלתי נראה
הגייני - צחצוח אידיאלי ללא מכשור
קצר ומהיר - 6 עד 12 חודשים
צפוי - תכנון ממוחשב של התוצאה הסופית
שמרני - פחות עקירות
שקיפות - ניתן לצפות במחשב בשלבי התכנון ולעקוב אחר ההתקדמות

אחד היתרונות של השיטה הוא, שמאחר שכל שלב של הטיפול מתוכנן מראש, ניתן לדעת בדיוק מה יהיה משך הטיפול עבורך, ללא הפתעות. משך הטיפול הממוצע נע בין 6 ל12 חודשים בלבד, זמן קצר יותר משיטות הטיפול האחרות ("גשר" רגיל).

יתרון חשוב נוסף, הוא שניתן להסיר את הקשתיות לצורך אכילה וצחצוח שיניים, מה שמבטיח נוחות מירבית, הגיינה טובה יותר ושמירה על בריאות השיניים והחניכיים גם בזמן הטיפול. בשאר הזמן (20-22 שעות ביממה) יש להרכיב את הקשתיות, ולישון איתן.

וכמובן – אחד הייתרונות הבולטים ביותר בשיטה זו – הקשתיות אינן נראות ממרחק של 20-30 ס"מ, כך שמלבדכם, איש לא ידע שאתם עוברים טיפול ליישור שיניים.

עד היום בוצעו ברחבי העולם ובישראל למעלה מ2 מליון מקרים של יישור שיניים בשיטה זו.

הדור החדש של יישור השיניים כבר כאן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למרפאתנו.